Select Page

Agencija za nadzor osiguranja Federacije Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Agencija za nadzor) obavještava javnost da je od 01.01.2025. godine u primjeni novi Pravilnik o sadržaju i načinu polaganja stručnog ispita za obavljanje poslova posredovanja u osiguranju („Službene novine Federacije BiH“, broj 37/24) – u daljem tekstu: Pravilnik.

Naprijed navedenim Pravilnikom je u članu 5. propisano da je završena obavezna profesionalna edukacija uslov za polaganje stručnog ispita za obavljanje poslova posredovanja u osiguranju, a istu organizuje Agencija za nadzor. Članom 6. stav (1) Pravilnika je propisano da Odluku o organizovanju obavezne profesionalne edukacije donosi direktor Agencije za nadzor. Dalje je članom 18. Pravilnika propisano da će u roku od 90 dana od dana početka primjene ovog Pravilnika direktor Agencije za nadzor donijeti Odluku o organizovanju obavezne profesionalne edukacije.

U skladu sa navedenim pozivaju se sva zainteresirana lica da do 21.02.2025. godine pošalju prijavu za učešće u obaveznoj profesionalnoj edukaciji na e-mail: edukacija@ano.ba.

Prijava treba sadržavati sljedeće podatke:

  • ime i prezime,
  • adresu i mjesto stanovanja i
  • kontakt telefon/mobitel.

Nakon isteka roka za dostavu prijava, Agencija za nadzor će u zavisnosti od broja pristiglih prijava donijeti Odluku o organizovanju obavezne profesionalne edukacije. Na web stranici Agencije za nadzor javnost će blagovremeno biti obaviještena o mjestu i datumu održavanja obavezne profesionalne edukacije.