Broj: 01-059-2555-1/22
Sarajevo, 26.07.2022. godine
JAVNI POZIV ZA DOSTAVLJANJE PONUDA ZA NABAVKU USLUGA SISTEMATSKOG PREGLEDA RADNIKA
Ugovorni organ: Agencija za nadzor osiguranja Federacije Bosne i Hercegovine
Adresa: ulica Kolodvorska 12, 71000 Sarajevo
IDB/JIB: 4200121020002
Telefon: + 387 33 610 890
Faks: + 387 33 611 114
E.mail: nados@nados.ba
Web adres: www.nados.ba
Kontakt osoba: Mirza Hadžiosmanović
Telefon: + 387 33 610 890
Faks: +387 33 611 114
e-mail: mhadziosmanovic@nados.ba
- PODACI O PREDMETU NABAVKE
2.1. Referentni broj Jedinstvenog rječnika javnih nabavki (JRJN):
Sistematski pregled zaposlenika – 85140000-2
2.2. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a: 16.320,00 KM.
2.3. Mjesto izvršenja usluge: Sarajevo.
2.4. Opis predmeta nabavke:
2.4.1. Sistematski pregled zaposlenika uključuje:
- klinički pregled ovlaštenog liječnika uz EKG,
- procjena kardiovaskularnog rizika,
- procjena glomerularne filtracije (GFR),
- izračun index-a tjelesne mase (BMI),
- pregled pluća – spirometrija,
- RTG srca i pluća (na indikaciju),
- UZV abdomena (jetre, žučnog mjehura i vodova, gušterače, slezene, bubrega),
- UZV štitnjače,
- TSH,
- UZV krvnih žila vrata,
- Pregled oftalmologa,
- laboratorijske pretrage: KKS, glukoza, ureja, kreatinin, bilirubin, urati, hsCRP, ukupni kolesterol, HDL kolesterol, LDL kolesterol, trigliceridi, AST, ALT, GGT, ALP, test na okultno krvarenje (3x) i kompletna pretraga urina.
Dodatno za žene:
- pregled dojki
- UZV ili mamografija ovisno o dobi
- ginekološki pregled
- PAPA test
- ginekološki UZV
- stupanj čistoće
Dodatno za muškarce:
- UZV prostate
- PSA
Popust na indicirane preglede u iznosu 100%
Popust na preglede tokom godine u iznosu 50%.
2.5. Količina predmeta nabavke:
Ugovor se zaključuje za 31 radnika. U ponudi mora biti ponuđena vrsta usluge, cijena usluge po jednom radniku bez PDV-a i ukupna cijena za 31 radnika bez PDV-a.
2.6. Period na koji se zaključuje ugovor:
Ugovor se zaključuje na određeno vrijeme, na period od 12 mjeseci.
2.7. Kriterij za izbor ponude u skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama:
Najniža cijena ponude.
- USLOVI ZA KVALIFIKACIJU
- Uslovi za kvalifikaciju i dokazi
Da bi učestvovao u konkretnom postupku javne nabavke, ponuđač mora zadovoljavati minimalne kvalifikacione uslove i to:
- da je registrovan za obavljanje profesionalne djelatnosti koja je u vezi sa predmetom ove nabavke i/ili da je registrovan u relevantnim profesionalnim ili trgovačkim registrima, prema članu 46. Zakona;
- da je tehnički i profesionalno sposoban za realizaciju predmetnog ugovora.
- Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti – član 46. Zakona
3.2.1. Ponuđač je, u svrhu dokazivanja sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti, dužan u sastavu ponude dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj je registrovan ili da osigura posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost, koja je u vezi s predmetom nabavke, kako slijedi:
- ponuđač iz BiH koji je privredno društvo / preduzeće / pravno lice: aktuelni izvod o registraciji iz sudskog registra. Aktuelni izvod iz sudskog registra mora sadržavati sve podatke, za koje je, prema važećim propisima o registraciji, propisano da ih takav dokument sadrži;
- ponuđač iz BiH koji je fizičko lice / obrtnik – preduzetnik: odgovarajući dokument o registraciji izdat od nadležnog organa, prema važećim propisima o obrtnicima / preduzetnicima. Dokument o registraciji mora biti dostavljen u osnovnom tekstu, sa svim eventualnim izmjenama i dopunama;
- ponuđač čije je sjedište izvan BiH: odgovarajući dokument koji je ekvivalentan dokumentima iz prethodnih alineja izdat od nadležnog organa prema važećim propisima zemlje sjedišta ponuđača / zemlje u kojoj je registrovan ponuđač, a kojim ponuđač dokazuje da je registrovan za obavljanje predmetne nabavke.
3.2.2. Dokazi iz tačke 3.2.1. se dostavljaju u sastavu ponude kao original ili ovjerena kopija originala, s tim da datum izdavanja originala nije stariji od tri mjeseca računajući od dana dostavljanja ponude (pod danom dostavljanja ponude smatra se dan / datum koji je ugovorni organ odredio u tenderskoj dokumentaciji kao dan / datum za prijem ponuda).
3.2.3. Ukoliko ponuđač u ponudi ne dostavi dokaz ili posebnu izjavu iz tačke 3.2.1. TD, ili se ne dostavi na način tražen u TD, isti će biti isključen iz daljeg učešća zbog neispunjavanja uslova za kvalifikaciju.
- Tehnička i profesionalna sposobnost –član 48. i 49. Zakona
3.3.1 Ponuđač je, u svrhu dokazivanja tehničke i profesionalne sposobnosti, dužan dokazati:
- a) uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog ugovora sa sličnim specifikacijama usluga u vrijednosti istoj ili većoj procijenjene vrijednosti javne nabavke;
- b) da se svi pregledi mogu obaviti u jednom danu;
- da se svi pregledi mogu obaviti na jednom mjestu;
- da se svi pregledi po radniku mogu obaviti u trajanju do 3 (tri) sata;
- da se ustanova (Poliklinika) nalazi na području Grada Sarajeva;
- da će izabrani ponuđač uraditi iskaznice sa trajanjem 12 mjeseci za svakog radnika;
- da ustanova (Poliklinika) raspolaže sa medicinskim kadrom i ostalim osobljem koje je potrebno za realizaciju navedenih usluga (spisak osoblja);
- da ustanova (Poliklinika) raspolaže sa svom opremom koja je neophodna za realizaciju navedenih usluga;
- Da posjeduje sljedeću opremu koja je neophodna za realizaciju navedenih usluga, spisak opreme:
-3D i 4D ultrazvučni aparat sa color dopplerom,
-Ergometar,
-MSCT uređaj,
-Digitalni mamograf,
-Spirometar,
-Opremljen citološki labaratorij,
– da ustanova (Poliklinika) posjeduje mamografski uređaj MAMMOMAT.
3.3.2 Ponuđač je dužan uz ponudu dostaviti sljedeće dokaze u svrhu dokazivanja činjenica navedenih u tački 3.3.1., kako slijedi:
- a) Potvrdu o uredno izvršenom ugovoru koju daje druga ugovorna strana o njegovoj realizaciji, ili izuzetno ukoliko se takve potvrde ne mogu dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ, vrijedi izjava ponuđača o uredno izvršenom ugovoru uz predočavanje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde osiguraju. Potvrda o uredno izvršenom ugovoru mora sadržavati sljedeće podatke; naziv i sjedište ugovornih strana, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto izvršenja ugovora i navode o uredno izvršenim ugovorima;
- b) Izjavu da se svi pregledi mogu obaviti u jednom danu;
- c) Izjavu da se svi pregledi mogu obaviti na jednom mjestu;
- d) Izjavu da se svi pregledi po zaposleniku obaviti u trajanju do 3 (tri) sata;
- e) Izjavu da je ustanova (Poliklinika) na području Grada Sarajeva;
- f) Izjavu da će se uraditi iskaznice sa trajanjem 12 mjeseci za svakog zaposlenika;
- g) Izjavu da ustanova (Poliklinika) raspolaže sa medicinskim kadrom i ostalim osobljem koje je potrebno za realizaciju navedenih usluga (spisak osoblja);
- h) Izjavu da ustanova (Poliklinika) raspolaže sa svom opremom koja je neophodna za realizaciju navedenih usluga;
- i) Izjavu o opremi (navedena oprema koja je neophodna za realizaciju navedenih usluga):
-3D i 4D ultrazvučni aparat sa color dopplerom,
-Ergometar,
-MSCT uređaj,
-Digitalni mamograf,
-Spirometar,
-Opremljen citološki labaratorij,
– da ustanova (Poliklinika) posjeduje mamografski uređaj MAMMOMAT.
4.PODACI O PONUDI
4.1. Period važenja ponude:
30 dana od isteka roka za dostavu ponuda.
4.2. Način dostavljanja ponude:
4.2.1. Ponuda se dostavlja u originalu sa pečatom i potpisom ponuđača te imenom i adresom ponuđača. Ponuđač podnosi ponudu u zatvorenoj neprovidnoj koverti, zatvorenu na način da se prilikom otvaranja ponuda može sa sigurnošću utvrditi da se prvi put otvara.
4.2.2. Ponuda, bez obzira na način dostavljanja, mora biti zaprimljena u ugovornom organu, na adresi navedenoj u javnom pozivu, do datuma i vremena navedenog u javnom pozivu. Sve ponude zaprimljene nakon tog vremena su neblagovremene i kao takve, neotvorene će biti vraćene ponuđaču.
4.2.3. Ponuda se predaje na protokol ugovornog organa ili putem pošte, na adresu ugovornog organa, u zatvorenoj koverti na kojoj, na prednjoj strani koverte, mora biti navedeno:
Agencija za nadzor osiguranja Federacije Bosne i Hercegovine
Ul.Kolodvorska br. 12
71000 Sarajevo
PONUDA ZA NABAVKU USLUGA SISTEMATSKOG PREGLEDA RADNIKA
„NE OTVARAJ“
4.2.4. Na zadnjoj strani koverte ponuđač je dužan da navede slijedeće:
Naziv i adresa ponuđača.
4.2.5. Ponuda se piše neizbrisivom tintom.
4.3. Datum i vrijeme za provođenje pregovaranja i/ili diskusija sa ponuđačima ako je to neophodno:
U konkretnom postupku nije predviđeno pregovaranje s potencijalnim ponuđačima.
4.4. Krajnji rok za dostavu ponuda (datum, mjesto i vrijeme):
najkasnije do 09.08.2022. godine, do 11.00 sati, Sarajevo. Ponude koje su dostavljene po isteku ovog roka bit će vraćene ponuđaču neotvorene.
D I R E K T O R
Ivan Luburić